Jak spakować prezenty?

Witajcie kochani!
Dzisiaj przychodzę do was z moją ulubioną czynnością w okresie przedświątecznym, czyli mowa tutaj oczywiście o pakowaniu prezentów. Nigdzie nie znajdziecie osoby z większym świrem na tym punkcie niż ja, uwierzcie. W tym roku postawiłam na coś bardziej klasycznego. 
Z początku planowałam na pozostanie przy jednej, klasycznej bazie - szarego papieru do pakowania i skupić się na dekorowaniu go, ale ostatecznie dokupiłam dwa ozdobne papiery i również je wykorzystałam. 
Pierwszą moją propozycją jest wykorzystanie szarego papieru do pakowania i sznurka. Oby dwie rzeczy zakupiłam w papierniczym, ale znajdziecie je również w większych marketach. Bilecik jest z Tigera i paczka kilkunastu takich sztuk kosztowała około 3-4 złote. Jeśli chodzi o różne duperelki, to zawsze polecam wam zajrzeć do tego sklepu, bo z pewnością coś znajdziecie ciekawego. Żeby nie było za nudno dodałam gałązkę świerka, która moim zdaniem znakomicie się prezentuje, zamiast niej możecie użyć laski cukrowej. 
Następna propozycja, w której również bazą był szary papier, ale dekoracje stanowi szeroka, złota wstążka, którą daje eleganckiego wyglądu. Oczywiście nie mogło obyć się bez bileciku i złotej kokardki. Druga opcja polega na przewiązaniu kilkukrotnie z jednej strony zapakowanego prezentu wstążką i dodanie gałązki i bileciku.
Następna propozycja to rzadki sposób pakowania prezentów. Z ozdobnego papieru wycinamy dwa serca, tej samej wielkości i robimy dziurkaczem w tych samych miejscach, naokoło naszego serduszka dziurki. Na koniec przeplatamy sznurek między nimi i zawiązujemy. Jest to zdecydowanie niespotykany pomysł zapakowania prezentu.
Ostatnia propozycja jest klasycznym sposobów, łatwy ale urokliwy. Na kolory papier przyklejmy rozetkę i gotowe.
Na dzisiaj to już tyle. Mam nadzieje, że skorzystacie z moich propozycji, a my widzimy się już niedługo.
Buziaki. 

Komentarze

  1. Ja zawsze miałam problem z pakowaniem prezentów i robił to za mnie tata, hah. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia metoda na pakowanie prezentów chyba jest najlepsza ;)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły :) Ja do pakunków zawsze jeszcze przyklejam szyszki i gałązki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te prezenty zapakowane w szary papier- fajny pomysł z tą choinką ;)
    Zostaję na dłużej ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te Twoje pomysły na zapakowanie prezentów ☺
    Sama nie posiadam niestety takich umiejętności, I zazwyczaj ratuje się gotowymi torebkami,oczywiście dbam o to by wygląd takiej torebki pasował do okazji i był z jakimś fajnym akcentem ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty tak zapakowane bardzo ładnie wyglądają, ale niestety mi nigdy nie udaje się ładnie zapakować czegoś w papier.
    To serce też ciekawie wygląda.


    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny post :)
    Pozdrawiam :*

    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Skorzystam! Uwielbiam kupować prezenty, jednak ich pakowanie doprowadza mnie do szału :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ogromny problem z pakowaniem prezentów. Brak talentu :/
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie zapakowane prezenty! Bardzo podoba mi się pakowanie paczek w brązowy papier z dodatkiem np. żywej gałązki. Wygląda tu uroczo, kreatywnie i na pewno spodoba się każdemu obdarowywanemu :) Sama raczej rzadko tak pakuję prezenty, chodź jeżeli mam okazję, robię podobne paczuszki :) Jednak często kupuję rodzinie kilka drobnych rzeczy i wkładam je do świątecznej torebki :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, pięknie wyglądają te prezenty! Na pomysł z serduszkiem nigdy bym nie wpadła. Sama nie jestem mistrzem pakowania, zawijanie prezentów w świąteczny papier to dla mnie zawsze najtrudniejsza rzecz haha :)
    nicolestraveljournal - moda, podróże i lifestyle

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy