Autumn

Witajcie kochani!
Jesień to dla połowy zdecydowanie jedna z ulubionych pór roku, a dla drugiej połowy koszmar. Zdecydowanie zaliczam się do tych drugich. Nigdy nie przepadałam za tym, jak temperatura schodziła po niżej 20 stopni, a na dworze ciemno robiło się już o 17. Jedyny plus, to te piękne spadające, kolorowe liście, które zakrywają całe chodniki tworząc niepowtarzalny, liściasty dywan. To jedyna rzecz, którą mogę znieść i nie mam nic do tego, ale kiedy zaczyna coraz częściej padać deszcz i rano termometr pokazuje mniej niż 10 stopni, co świadczy o tym, że czas włożyć na siebie grube rzeczy, to nie, wypisuje się z tego. Uciekam na Malte wygrzewać się w ukochanym słoneczku. Kto leci ze mną?
Mimo że nie lubię samej w sobie jesieni, to uwielbiam jesienne wieczory w domu z kubkiem gorącej herbaty z cytrynką, dobrą książką, fajnym filmem czy serialem i przede wszystkim z milusim kocykiem. Ahh gdyby ta chwila mogła trwać wiecznie. Niestety ciężko spędzać tak wieczory, kiedy nagle każdy nauczyciel przypomniał sobie o sprawdzianach czy kartkówkach i uznał, że to odpowiednia chwila by zadać ich 5. Jednym słowem, szkoła średnia. 
Już przestaje się użalać nad sobą, bo przecież już niedługo święta. Wyrosłam już z tego zachwytu świątecznego. ale w dalszym ciągu jestem wielką fanką. Mimo że z roku na rok ten klimat, którym pamiętam gdy byłam mała, ucieka powoli, to mimo wszystko nie mogę się ich doczekać. Ten moment kiedy w moim pokoju będą lśnić lampki na choince, a w tle lecieć będzie Last Christmas jest nie do opisania. Już nawet mam kilka pomysłów jakie posty pojawią się w tym okresie. Mam dużo planów, ale zobaczymy jak będzie z ich realizacją. 
Dobra zbyt odbiegłam w przyszłość. Dopiero co opłakałam śmierć lata, a już mówię o świętach.
Już za kilka dni obchodzimy Halloween. Czy jest ktoś tutaj zafascynowanym tym świętem? Mi osobiście strasznie się ono podoba i żałuję, że w Polsce nie jest aż tak popularne jak w stanach. Gdy widzę te wszystkie realistyczne przebrania to aż mam ochotę w nie wskoczyć.
 Na ten moment żegnam się z wami i do zobaczenia już niedługo.

Komentarze

  1. Też uwielbiam ten klimat, grudzień ma w sobie coś magicznego :) Również żałuję, że w Polsce nie jest ono tak popularne, zwłaszcza gdy oglądam amerykańskie seriale i czuję ten klimat w odcinkach poświęconych Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia <3
    Zostaje tu na dłużej i obserwuje ,pozdrawiam Cię!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. No a ja jestem w tej pierwszej połowie ☺
    Ale zgadzam się że te dwa ostatnie miesiące w roku mają niesamowity klimat ❤
    Boże Narodzenie -lubiłam kiedyś ale wraz z pójściem do pracy,nowymi obowiązkami i rozpoczynaniem sezonu świątecznego przez sklepy juz na początku listopada-przestałam 😐
    Piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem w liceum i to co się dzieje to jakaś masakra. W zeszłym tygodniu miałam tyle sprawdzianów, że nie wiedziałam jak się nazywam. Wolałabym czas spędzić nad ciekawą książką, a byłam zmuszona do wkuwania mapy świata na pamięć. Ale przynajmniej teraz jest spokój...

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam Halloween! Też bardzo żałuję, że to święto w Polsce jest postrzegane jako pogańskie a nie jako świetna forma zabawy..Może kiedyś społeczeństwo zacznie to normalnie odbierać:) Jeśli chodzi o naukę to poczekaj do studiów a zobaczysz co to prawdziwe wkuwanie :D W liceum czasem przerastało mnie wszystko ale na studiach wiecznie przechodzę kryzysy :D

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Halloween mi się podoba ale nie obchodzę tego święta :D Co do jesieni to nie przepadam za nią.. Znaczy początki są fajne ale później to katastrofa. Super zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Lecę z tobą! :D U nas dziś szaro, buro i ponuro :( Też akurat klimat świąteczny bardzo lubię i czekam na niego z niecierpliwością :) Świetne fotki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo bardzo nie lubię jesieni, jednak szaleję za zimą <3 i też z utęsknieniem czekam na grudzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie lubię jesieni, ale w tym roku jest ona naprawdę śliczna! Aż mogę się nią zachwycać...tylko kilka dni było takich typowo depresyjnych ;)
    Też żałuję, że w Polsce Halloween nie jest aż tak popularne :(
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy