Przyjaźń damsko-męska, istnieje?

Witajcie kochani!
Dzisiaj chciałabym poruszyć dość burzliwy temat, a mianowicie jak już zauważyliście po 
tytule będzie on dotyczył przyjaźni damsko-męskiej. Ilu jest ludzi, tyle jest odmiennych
teorii. A prawda jest taka, że nie ma konkretniej odpowiedzi. Nie którzy wierzą, nie którzy nie. 
A jaki ja mam do tego stosunek, dowiecie się zaraz.
W tych czasach coraz łatwiej zaprzyjaźnić się z osobą przeciwnej płci. Chłopak może
porozmawiać z przyjaciółką o wielu sprawach. Co go trapi, kto mu się podoba, a ona 
spojrzy na to z innego punktu widzenia niż jego kumple. Natomiast dziewczynie o wiele
łatwiej chyba zaufać przyjacielowi ze względu na to, że dużo dziewczyn po prostu 
plotkuje. Nie oszukujmy się, taka jest prawda. A chłopacy zachowają to dla siebie. 
Nie mówię oczywiście o wszystkich, są wyjątki, ale nie rozchodźmy się na te tematy. 
Ja osobiście nie miałam takiego przyjaciela. Oczywiście mam znajomych i kolegów. 
Ale żaden nie jest po prostu moim przyjacielem. Mam przyjaciółkę, z którą 
bardzo dobrze się dogaduję, jesteśmy praktycznie takie same. Ale znowu jak to ja, rozchodzę się na innytemat, niż ten o którym miała być ta notka. 
Prędzej czy później, jedna ze stron zakochuje się w drugiej i wtedy rodzi się problem. 
Albo druga osoba odwzajemnia uczucia i powstaje piękna i długa miłość. Albo przyjaźń się 
rozpada. Chociaż takie mini pocieszenie większość związków zaczęło się od przyjaźni. 
Od przyjaźni do miłości tylko jeden krok. A podobno większość związków, małżeństw rozpada 
się nie przez brak miłości, tylko często przez brak przyjaźni. 
Podsumowując według mnie taka przyjaźń jest piękna. Jeśli powoli zaczynacie coś do siebie 
czuć, to spróbujcie. Co wam szkodzi? A może z tego wyjdzie coś więcej i przerodzi się w
prawdziwą miłość? A jeśli nie, to rozstaniecie się w stosunku przyjaznym i zostaniecie dobrymi
przyjaciółmi. 
Jakie wy macie stanowisko w tej sprawie? Uważacie, że istnieje przyjaźń damsko-męska?
A może sami byliście w takiej przyjaźni? Dajcie mi znać w komentarzach. 
To tyle na dzisiaj. 
Do zobaczenia. 
Buziaki xx. 

Komentarze

  1. Lovely photos, the ocean is simply a paradise, and I love your white top!

    Love,
    M
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  2. Raj na ziemi <3 Wyglądasz pięknie ;* Zapraszam do siebie www.roksanary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne miejsce :) i cudowne zdjęcia :>
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że przyjaźń damsko-męska istnieje, sama mam przyjaciela od lat i naprawdę świetnie się dogadujemy ;). Nie wyobrażam sobie sytuacji, że jedno z nas się w drugim zakochuje, fakt, jesteśmy sobie bliscy, ale nigdy nie zaryzykowalibyśmy przyjaźni TAK DOBREJ dla czegoś więcej. Ja mam chłopaka, on ma dziewczynę i wszyscy bardzo się lubimy ;D.

    Co do zdjęć - wyglądasz przepięknie! :)

    Pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam takiego przyjaciela, ale czemu przyjaźń damsko-męska miała by nie istniec? Moim zdaniem jest to możliwe i nawet fajnie było by miec takiego przyjaciela. :)
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście przyjaźnię się z chłopakami .Jakoś lepiej czuję się w ich towarzystwie.Cudowny blog.Zapraszam do mnie .http://my-own-philosophyy.blogspot.com/2016/09/error.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam w przyjaźni damsko męskiej ponad 6 lat, która przerodziła się w związek, bardzo nieudany i bolesny. Moim zdaniem taka przyjaźń może istnieć pewien czas. Prędzej czy później jedna strona i tak pokocha, pozostaje kwestia tego czy się przyzna czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!! Cudowne zdjęcia <33 Ja wierzę w taką przyjaźń ;) Mam od lat przyjaciela :)
    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/
    Like me on FACEBOOK
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful photo! I really like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację ile ludzi tyle odmiennych teorii. Samej ciężko uwierzyć mi w przyjaźń damsko męską. Wszystko dlatego że miałam najlepszego przyjaciela, teraz jest moim chłopakiem. Myślę że to też kwestia wieku, młodszym łatwiej zaprzyjaźnić się z płcią przeciwną, starsi częściej od przyjaźni odczuwają pociąg :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam, że przyjaźń damsko męska jest możliwa i mam na to przykład w moim życiu :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*
    obserwuję też na insta!

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie, czysta przyjaźń damsko-męska istnieje tylko i wyłącznie w przypadku, gdy jedna ze stron jest homoseksualna...w innej sytuacji, prędzej czy później, jedna ze stron zacznie się angażować i liczyć na coś więcej..

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    [BLOG | INSTAGRAM]

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie istnieje, sama mam przyjaciela płci przeciwnej i nigdy nas do siebie nie ciągnęło :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. znajomość-tak, małżeństwo-tak, przyjaźń - nie

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, uważam, że istnieje i stereotypem jest to, że nie istnieje. Sama mam przyjaciela płci przeciwnej i nie zamieniłabym go na nic innego. Mieliśmy różne wzloty i upadki, jednak nic nas nie rozdzieliło. ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy