Roczek - podsumowanie

Witajcie kochani!
Tak, tak, tak jest już roczek.
WOW. Uwierzycie, że już rok istnieje ten blog?
Dokładnie rok temu został napisany pierwszy post. 


Pamiętam początki jak zaczynałam pisać. 
Wszystko było wtedy takie wspaniałe i zaskakujące. 
Dużo się nie zmieniło od tego czasu. 
Nie licząc tego, że się bardziej otworzyłam na świat 
i ludzi. Stałam się bardziej zorganizowana.
Zaczęłam wierzyć w coś, w co normalnie bym nie wierzyła.


Dużo osób uważa, że to jest bardzo łatwe i proste.
  Powiem wam szczerze, że ja sama na początku tak uważałam.
Ale po paru postach zobaczyłam, że to nie jest wcale łatwe.
Trzeba pracy i przede wszystkim czasu.
Mi czasami go brakuje,nad czym ubolewam. 
Ale pisanie i ten blog, daje mi taką odskocznie. 
Mogę tutaj zapisać swoje myśli i podzielić się z wami moimi pasjami.
♥♥♥


Z okazji tego "święta" planuję parę postów i nową serię. 
Ale wszystko zobaczycie jakoś albo jeszcze przed świętami
albo po. Nie wiem jeszcze jak z tym wszystkim się wyrobię.
Teraz jeszcze posty świąteczne, więc mam parę rzeczy na głowie.
♥♥♥ 

Możecie pisać pod tym postem jak i następnymi pytania do Q&A 
dotyczące bloga, roku i innych takich duperel. 
♥♥♥
Zrobimy małe podsumowanie, co wy na to?
Więc tak...


na dzień: 13 grudnia 2015r.
łączna liczba wyświetleń: 8.454
łączna liczba komentarzy: 433
łączna liczba obserwatorów; 57
łączna liczba postów: 104


♥♥♥
Jak dla mnie to wielki sukces. Ale wszystko jest 
przecież dzięki wam. Bo jak byście nie wchodzili i 
komentowali tego bloga, to nic bym nie zyskała. 
Więc DZIĘKUJĘ WAM!
Buziaczki kochani:* 
Do zobaczenia w kolejnym poście. 

Komentarze

  1. Rok to naprawdę sporo. Wiele osób "nie wytrzymuje" właśnie z powodu tych błędnych przekonań, że pisać jest łatwo i szybko, a na dodatek już pierwszego dnia będą setki wyświetleń. Realia są niestety inne, jednak ci którzy wytrwali mogą być z siebie dumni.
    Faktycznie ten czas szybko leci. Ja już w styczniu będę miała drugą rocznicę :)
    Pytanka:
    - Jak wygląda twój typowy dzień?
    - Co uważasz za najfajniejsze w blogowaniu?
    - Jaki jest twój ulubiony rodzaj blogów (np. lifestyle, przemyśleniowe...)?
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy