10:00:00

Dziewczęce głupotki, czyli tag

Witajcie kochani. 
Za oknami już coraz bardziej szaro i ponuro, a wieczory przychodzą zaskakująco szybko. Do świąt, a tym bardziej ferii jeszcze daleko, ale za to nauki masa. Przez co moje dni wyglądają tak samo, a mianowicie: wstanie, szkoła, nauka, treningi, nauka, spanie i tak w kółko i w kółko. Ale nie ma co narzekać, trzeba myśleć optymistycznie i właśnie takie podejście mam. Już nie zanudzam was moim monologiem życiowym (jeśli takie słowo w ogóle istnieje :D) i zaczynamy.

 1. Czy to fajne kiedy chłopak całuje Cię w czoło?
Moim zdaniem to strasznie słodkie.
 2. Na imprezę: długa czy krótka sukienka?
Zdecydowanie krótka. 
3. Ucieszyłabyś się z listu miłosnego?
Oczywiście.
4. Randki we dwoje czy podwójne?
Najlepiej we dwoje, ale czasem im więcej, tym lepiej. 
5. Czy diamenty są naprawdę najlepszymi przyjaciółmi kobiet?
Nie, ale lody tak. 
6. Włosy rozpuszczone czy związane?
Rozpuszczone. 
7. Prostujesz włosy?
Czasami się zdarza, ale to stosunkowo rzadko. 
8. Jakie jest Twoje ulubione czasopismo dla kobiet?
Mam trzy ulubione: Glamour, Vogue i Elle 
9. Jaka jest Twoja ulubiona mascara?
Nie ma takiej. Jak mi się jedna skończy, to testuję nową. 
10. Lubisz sama malować paznokcie czy wolisz iść do kosmetyczki?
Wolę iść do kosmetyczki, chociaż byłam tam tylko raz. Często jak sama maluję, to dwie godziny później zmywam, bo wyjechałam. 
11. Torebka: duża czy mała?
Duża. 
12. Co jest Twoim "must have" w torebce?
Telefon, portfel, power bank i jakiś balsam do ust.
 13. Spódnica czy spodnie?
W sumie po równi, ale częściej noszę spodnie. 
14. Nosisz ubrania i buty, które są niewygodne?
Zdecydowanie nie.
 15. Piszesz dużo smsów?
Na pewno o wiele więcej niż prowadzę rozmów telefonicznych. 
16. Co zrobiłabyś, gdybyś dowiedziała się, że jesteś w ciąży?
Przede wszystkim byłabym przestraszona czy dałabym radę sobie poradzić, ale też bym się cieszyła. Na pewno nie planuję dziecka w tak młodym wieku :D
17. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Czarny, szary i pudrowy róż. 
18. Buty: płaskie czy na obcasie?
Płaskie. 
19. Płakałaś kiedyś na filmie?
Tak i to nie raz. 
20. Wyszłabyś gdzieś bez makijażu?
W sumie tak, nie mam jakiejś obsesji na punkcie swojego wyglądu. 
21. Allegro czy Amazon?
Allegro. 
22. Jesteś zepsuta/zdemoralizowana? 
Ohh.. i to bardzo. 
23. Lubisz nosić opatrunki/plastry?
 Nie, raczej nie. 24. Lubisz chłopaków skejtów? 
Powiem wam, że w sumie mi to obojętnie. 
25. Czy w ciągu ostatnich 48 godzin opierdzielałaś się z chłopakiem?
Ani to, ani to. Jestem singielką.
  26. Lubisz trzymanie się za ręce? 
Tak.
27. Jaki mógłby być najstarszy wiek chłopaka, z którym byś się umówiła?
Na dzień dzisiejszy 17/18 lat. 
28. Co jest pierwszą rzeczą na którą zwracasz uwagę kiedy umawiasz się z chłopakiem?
Może i będę płytka, ale powiem, że wygląd. Ważne żeby był zadbany, bo wtedy mamy ochotę go poznać bardziej. 
29. Czy to sexy kiedy chłopaki się pocą? 
Sexy? Nie zbyt. Ale to przecież normalne. 
30. Co jest najlepsze co mężczyzna powinien umieć?
Na pewno mnie pocieszyć i poprawić humor, oraz żeby umiał mnie obronić.
 31. Lubisz kiedy jest kontakt wzrokowy? 
Tak.
 32. Czy ktoś kiedykolwiek pokazał ci suknię ślubną albo ślub?
 Nawet nie dawno pomagałam kuzynce w wyborze sukni ślubnej.
 33. Zabiłabyś dla czekolady? 
Tak, więc każda osoba, która chciałaby mi ją zabrać, strzeżcie się *złowieszczy śmiech*
 34. Próbujesz cały dzień/noc dla mężczyzny wspaniale wyglądać?Bez przesady, oczywiście, że nie. 
35. W skali od 1 do 10 jak przyjemne są zakupy? 
Bez dwóch zdań  równe 10
36. Wkurzasz się kiedy przegapiasz swój ulubiony program TV? 
Rzadko kiedy ogląda program TV, ale jak już to troszkę tak, ale zawsze jest opcja obejrzenia powtórki.
 37. Krzyczysz dużo? 
Nie, chyba nie. 
38. Ubrałaś się kiedyś nietypowo jak na ciebie tylko po to żeby zrobić wrażenie na chłopaku?
Nie, bo najważniejsze jest według mnie bycie sobą. Jeśli nie pokocha cię takiej jaką jesteś, nie jest ciebie wart. Proste? Proste. 
39. Piszesz dużo sentymentalnych miłosnych wierszy?
Nie. 
40. Uważasz się za ładną?
W sumie powiem, że tak. Mam parę kompleksów, ale próbuję nie zwracać na nie uwagi. 
41. Nosisz koszule/bluzki z kołnierzykiem?
Tak, koszule. 
42. Lubisz facetów, którzy bardzo dbają o swój wygląd?
Ważne żeby facet dbał o wygląd, ale nie do przesady. 
43. Używasz błyszczyka?
Tak. 
44. Masz duże okulary przeciwsłoneczne?
Na razie nie mam żadnej pary, bo ostatnie nie przeżyły wypadku po schodach. 
45. Ile czasu potrzebujesz żeby się naszykować do wyjścia?
Takie max 30 minut starczy. 
46. Jaki typ mężczyzn lubisz najbardziej?
Na pozór Bad Boy, a w środku kochający chłopak. Na pewno taki, który jest odważny i mający swoje pasje i przy którym będę czuła się bezpieczna.
 47. Złoty czy srebrny?
Złoty.
48. Lubisz dostawać kwiaty?
Jak każda kobieta. 
49. Lubisz nosić sukienki?
Lubię, ale chodzę w nich rzadko. '
50. Umówiłabyś się z chłopakiem, który jest niższy od Ciebie?
Pewnie tak. 
51. Bez jakiego kosmetyku nie mogłabyś żyć?
Tuszu do rzęs. 
52. Szybko się zakochujesz?
Nie, ale za to szybko przywiązuję się do ludzi. 
 To tyle na dzisiaj kochani.
Resztę zdjęć z ostatniej sesji zobaczycie już nie długo.
Chcę jeszcze was zaprosić do odpowiadania na powyższe pytania.
Do zobaczenia, buziaki xx

25 komentarzy:

  1. Świetne pytania i odpowiedzi tym bardziej. Fajnie że nie masz kompleksów i akceptujesz siebie taką jaka jestes <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam czarny, szary i pudrowy róż. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne odpowiedzi, tez jestem ogromną fanką czekolady , mogłabym ją jeść w niekontrolowanych ilościach :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolę zdecydowanie nosić rozpuszczone włosy. Płaskie buty również u mnie wygrywają, chociaż ze względu, że nie jestem za wysoka obcasy by mi nie zaszkodziły. xd
    Fajnie też, iż akceptujesz siebie taką, jaką jesteś. W obecnych czasach panuje taka swoista tendencja przyporządkowywania się, by przypodobać się innym. Ale masz rację, jeśli ktoś będzie miał problem z tym, jacy jesteśmy, to chyba nie warto na siłę kontynuować znajomość.
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! :) Obserwujemy? Daj znać w komentarzu :)

    http://start-afire.blogspot.com/2016/11/jak-dbam-o-wosy-q.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię spódnice, ale też częściej noszę spodnie :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mamy taki sam must have co do torebki :) Piękne włosy <3

    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie umiem utrzymywać kontaktu wzrokowego :(

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne pytania ale jeszcze lepsze odpowiedzi w zasadzie w dużej mierze pokrywają się z moimi :) z wyjątkiem tego pytania o gazety, ja nie czytam kobiecych czasopism oprócz skarba z rossemana :D i fajne jest to pytanie czy chłopak jest sexy jak się poci :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome TAG! I'm in love with your hair *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  11. Randki tylko we dwoje :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy tylko ja nie potrafię malować sobie paznokci? ;dd Super tag! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na podwójną randkę bym się nie zdecydowała, to czas tylko dla mnie i dla chłopaka więc ktoś jeszcze odpada:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie każda kobieta lubi dostawać kwiaty :D Ja tego np nie znoszę :D Fajny tag. Miło się czytało. Na kilka pytań odpowiedziałabym tak samo :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny ten tag ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz przepiękne dołki! Przyjemnie mi czytało ten tag, świetne odpowiedzi :))
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny blog *.*

    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej :*


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na rozdanie :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/11/zafuls-giveaway-coupon-worth-100.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Na dużo pytań odpowiedziałabym tak samo :)
    Świetny tag!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne pytania i ciekawe odpowiedzi :)
    Super fotki.
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na większość pytań odpowiedziałabym podobnie :)
    Super zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Glamcia , Blogger