Bucket List For Winter 2018

Witajcie kochani!
Za oknem temperatura coraz chłodniejsza, a dni stają się coraz bardziej ponure. Co się dziwić, przecież już końcówka listopada i za niespełna miesiąc mamy święta. Trudno uwierzyć kiedy to minęło. Z tego powodu uważam, że zimowo-świąteczny okres na moim blogu właśnie się rozpoczyna. 

Dzisiaj przygotowałam dla was takie małe wyzwanie. Co powiecie na listę rzeczy do zrobienia zimą? Takową listę tworzę już po raz drugi i za pierwszym razem bardzo fajnie mi się sprawdziła. Z chęcią do niej zaglądałam i skreślałam kolejne punkty. To nic trudnego. Chodzi po prostu o wypełnianie wcześniej zamierzonych sobie małych celów, takich jak upieczenie ciasteczek czy pojeżdżenie na nartach, na kartce, w zeszycie czy formie elektronicznej. Ważne abyśmy mieli do niej ciągły dostęp i w każdej chwili mogli do niej zajrzeć. Może się składać z prostych czynności, takie jakie ja mam na swojej, albo może coś bardziej kreatywnego. Wszystko zależy od was i waszej fantazji. Pomyślcie czego dawno nie robiliście, co kochacie robić i na co zazwyczaj w okresie zimowym nie macie czasu. Spiszcie to. Przelanie tego na papier da wam większą motywacje do spełnienia swoich celów.
Dla tych małych leniuszków przygotowałam gotowe dwa szablony. Pierwszy to wzór, jaki może przyjąć wasza lista. Natomiast drugi zawiera 24 gotowe propozycje rzeczy do zrobienia. 

Mam nadzieję, że spodoba wam się moja praca i z chęcią je wydrukujecie i będziecie używać. Jeśli tak, to dajcie mi znać w komentarzach, będzie mi bardzo miło z tego powodu. 
Na dzisiaj to już tyle, a my widzimy się już niedługo. 
Buziaki. 

Komentarze

  1. Świetny pomysł :) Mam w planach podobny post, który dotyczny 2019 roku :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tą listą ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Chciałabym zrealizować podobne podpunkty :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, kradnę i drukuje, chociaż ze śniegiem może być ciężko, to zobaczymy co z tego będzie :D U mnie od 1 grudnia będzie otwieranie kalendarza adwentowego, dlatego serdecznie zapraszam! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł z tą listą. U mnie już spadł śnieg, dlatego klimat zimowy dał o sobie bardzo wyraźnie znać. Nie jestem fanką niskich temperatur, ale święta uwielbiam, dlatego wyczekiwanie na ten czas już rozpoczęłam.

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Chętnie sama stworzę taką listę :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł. Mega pozytywna lista, którą z przyjemnością można realizować ;)

    Zapraszam do siebie: https://zyciowy-kogel-mogel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z taką listą! Naprawdę super :) wiele rzeczy robię zimą, ale nigdy nie pomyślałam by spisać bo bym chciał robić! bo jeżeli chodzi o tą gotową, to wiele podpunktów wykonuję np. niemalże codziennie piję czekoladę, jeżdżę na łyżwach, sankach i wiele wiele więcej :) ale pomysł naprawdę genialny!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł :)

    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo kreatywny pomysł, ja osobiście maraton filmów świątecznych i zakupy mam już zaliczone :D
    Zapraszam do mnie na nowy post : https://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy