Dzień kobiet, czyli ciekawostki o których nie wiecie

Witajcie kochani!
Z okazji tego, że mamy dzisiaj 8 marca, czyli święto nasze, kobiet. Chciałabym wszystkim kobitkom złożyć najserdeczniejsze życzenia, przede wszystkim dużo zdrówka. Każdy dzień zaczynajcie z pozytywną energią i uśmiechem na twarzy. Pod żadnym pozorem nie patrzcie w przeszłość, tylko żyjcie tu i teraz.
Dzisiaj zapraszam was na kilka ciekawostek o dniu kobiet, jak i o samych kobietach, o których pojęcias mogliście nie mieć. Jeśli wy znacie jakąś ciekawostkę,  o której nie wspomniałam to piszcie na dole, w komentarzach.

1. Święto to ustanowiono dla upamiętnienia manifestacji z 1908 roku, w której wzięło udział 15 tysięcy kobiet, które domagały się praw wyborczych i polepszenia warunków pracy.  

2. Badania dowodzą, że przeciętna kobieta spędza przed szafą od 14-16 minut dziennie. 

3.Wiążąc z wcześniejszym punktem, przeciętna kobieta pół życia spędza nad myśleniem "w co ja się dzisiaj ubiorę?"

4. Kobiety mówią około 12 000 słów dziennie, porównajmy to z mężczyznami, którzy wypowiadają ledwo 7 000. 
5. Dziewczyny nie tylko szybciej dojrzewają, ale i szybciej uczą się. 

6. Kobieta może nawet w ciągu jednego dnia uśmiechnąć się 62 razy. 

7. Płeć piękna mruga dwukrotnie szybciej niż druga płeć. 

8. Ponad 60% kobiet nie przejdzie obojętnie koło witryny z napisem "wyprzedaż"
I to tyle na dzisiaj. Mam nadziej, że spodobał wam się temat i częściej o różnych świętach będę takie notki wstawiać.
Buziaczki. 

Komentarze

  1. Świetne ciekawostki! :)
    Niektóre w sumie są bardzo oczywiste, ale o niektórych nie słyszałam i są naprawdę ciekawe:)
    Również wszystkiego dobrego!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oo bardzo fajny post, ciekawe rzeczy
    i Tobie też wszystkiego dobrego

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, ciekawych rzeczy się dowiedziałam :D
    Wszystkiego najlepszego!
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ciekawostki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio tak szybko mrugamy!? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo... O kilku rzeczach nie wiedziałam :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha. Połowa to ciekawostki, a druga połowa to fakty znane od dawien dawna ;)
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your further write ups thanks once again.!
    classy pen

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice post dear………….keep posting!!!
    Custom laptop skins

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha a mój mąż mówi znacznie więcej ode mnie także jak widać są wyjątki od reguły :) a co do samego dnia kobiet jakie prezenty lubicie dostawać? wolicie kwiaty czy bardziej coś z https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet ? Ja zdecydowanie to drugie. Kwiaty wiecznie mi więdną w dzień, szkoda pieniędzy na nie wydawać. Chyba że na sztuczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele ciekawostek zaskoczyły mnie! Dość intrygujące, że ktoś podjął się analizy np: czasu spędzonego przed szafą jak również notoryczne rozterki "w co ja się dziś ubiorę". A jeśli już jesteśmy przy wyjątkowym kobiecym święcie to ciekawe czy mężczyźni wybierając kwiaty swoim kobietom mają świadomość ich znaczenia? I czy wiedzą jakie kwiaty na dzień kobiet najlepiej wybrać? Niewątpliwie dobrze się jest doszkolić w tym temacie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy