My favourite christmas songs

Witajcie kochani!
Co raz bliżej święta, aż nie mogę w to uwierzyć. Powoli zaczynają mnie już dobijać te wystawy i masę reklam świątecznych. Rozumiem, trochę to okey. Ale ich jest tysiące. Czy tylko mnie to denerwuje? Powiedźcie, że nie jestem jedyna. Lubię święta, nawet bardzo, ale bez przesad. 
Całkiem zapomniałam o tym o czym miała być dzisiejsza notka, a mianowicie mam dla was kilka(naście) piosenek świątecznych, które wprowadzą was w niezwykły klimat. Ja już więcej nie przedłużam i zaczynamy. 

Świątecznych piosenek jest oczywiście o wiele, wiele więcej, ale ja wybrałam te które ja lubię. Napiszcie mi w komentarzach jakie wy byście dodali.
To na tyle dzisiaj. Buziaczki.

Komentarze

  1. Dla mnie nie ma świąt bez Last Christmas :)
    Pozdrawiam,
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta bez Last Christmas nie istnieją, jak wspomniała dziewczyna wyżej. Szczerze mówiąc nie jestem fanką świątecznych nut z wyjątkiem tej jednej wspomnianej już.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świąteczne piosenki! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obracam się w cięższych brzmieniach, ale All I Want For Christmas Is You w okresie świątecznym leci u mnie nieustannie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze mówiąc to ja nie znam tytułów świątecznych piosenkek :D a nucę sobie ciągle haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto wie czy za rogiem jest moją ulubioną piosenką :)
    photos-by-mef.blogspot.com zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej z tej listy lubię piosenkę DeSu - ostatnio jakoś często ja słyszę wszędzie.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Już od dłuższego czasu gwałcę świąteczne piosenki! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już od końca listopada maniakalnie słucham świątecznych piosenek :D Mam wiele ulubionych ale moje naj to chyba Mistletoe, Santa Tell Me, Santa Baby i Last Christmas :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te piosneki :) Jeszcze lubię "Jest taki dzień" :) Obserwuję i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piosenki, które wymieniłas to w większości również i moje must have'y<3 robią świąteczną atmosferę;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre klasyki :) Fajna lista :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Let it snow w tym roku mnie prześladuje :D
    Podoba mi się Twoja lista :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedynka to już po prostu klasyk! Uwielbiam świąteczne piosenki, szczególnie tydzień przed świętami!

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza i druga to dla mnie klasyk na święta :) Cudowny post :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście nie lubię piosenek świątecznych. >:"D

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Nr 1 to ja wole w polskiej wersji w wykonaniu Studia Accantus <33 No uwielbiam
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. o cudowny wpis! uwielbiam muzyczne listy :) 1, 2, 6, 13 i 14 to moi ulubieńcy i prawie codziennie to śpiewam :) dodałabym jeszcze cover Cascady- last christmas :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy