Holiday

Witajcie kochani!
Wow! Skończył się rok szkolny,a co za tym idzie-zaczęły się wakacje. 
Sama nie mogę w to uwierzyć, jak ten czas szybko minął. Niedawno szykowałam się do 
pierwszej gimnazjum, a już niedługo będę w drugiej. 
Smutno było pożegnać się z wieloma osobami, nawet na te dwa miesiące. 
Jeśli chodzi o świadectwo dostałam je z wyróżnieniem, czyli tzw paskiem. 
Ostatnie dwa miesiące były koszmarne. Ciągłe poprawianie i staranie  się o lepszą ocenę. 
Ale dałam radę i teraz szczęśliwa mogę zacząć wakacje. 
Czy mam jakieś plany? Nie. 
Na pewno będą wypady nad jezioro, na baseny. Może też uda się pojechać nad nasze polskie
morze. Jaki i oczywiście spędzanie czasu ze znajomymi. 
Ja uwielbiam wakacje spędzać spontanicznie, bo tak jest chyba najlepiej.
A wy macie jakieś plany na
 te wakacje? Może gdzieś wyjeżdżacie?
Żeby ten post nie był taki krótki postanowiłam dodać jeszcze parę inspiracji letnich, 
takich właśnie wakacyjnych. 
Do zobaczenia Misiaki. 
Buziaki xxx 

Komentarze

  1. Lovely post

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/06/anna-yakovenko-moroccan-style-collection.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się teraz właściwie kończy drugi miesiąc wakacji :)
    Tzw długie wakacje po maturalne, no ale i tak nie narzekam na brak zajęć. Mam już za sobą dwa krótkie wypady, a jak już załatwię sprawy szkolne to może znajdą się kolejne.
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy