10:16:00

Holiday

Witajcie kochani!
Wow! Skończył się rok szkolny,a co za tym idzie-zaczęły się wakacje. 
Sama nie mogę w to uwierzyć, jak ten czas szybko minął. Niedawno szykowałam się do 
pierwszej gimnazjum, a już niedługo będę w drugiej. 
Smutno było pożegnać się z wieloma osobami, nawet na te dwa miesiące. 
Jeśli chodzi o świadectwo dostałam je z wyróżnieniem, czyli tzw paskiem. 
Ostatnie dwa miesiące były koszmarne. Ciągłe poprawianie i staranie  się o lepszą ocenę. 
Ale dałam radę i teraz szczęśliwa mogę zacząć wakacje. 
Czy mam jakieś plany? Nie. 
Na pewno będą wypady nad jezioro, na baseny. Może też uda się pojechać nad nasze polskie
morze. Jaki i oczywiście spędzanie czasu ze znajomymi. 
Ja uwielbiam wakacje spędzać spontanicznie, bo tak jest chyba najlepiej.
A wy macie jakieś plany na
 te wakacje? Może gdzieś wyjeżdżacie?
Żeby ten post nie był taki krótki postanowiłam dodać jeszcze parę inspiracji letnich, 
takich właśnie wakacyjnych. 
Do zobaczenia Misiaki. 
Buziaki xxx 

2 komentarze:

  1. Lovely post

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/06/anna-yakovenko-moroccan-style-collection.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się teraz właściwie kończy drugi miesiąc wakacji :)
    Tzw długie wakacje po maturalne, no ale i tak nie narzekam na brak zajęć. Mam już za sobą dwa krótkie wypady, a jak już załatwię sprawy szkolne to może znajdą się kolejne.
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Glamcia , Blogger