100 filmów które warto obejrzeć #1

No witajcie kochani!
Nie dawno spisałam na kartce wszystkie (dodaj: fajne) filmy, które obejrzałam. 
Nie powiem nazbierało ich się ponad 100, a to jeszcze nie koniec. 
Ja jestem maniakiem kinowym jak i molem książkowym, ale to już wiecie. 
Postanowiłam stworzyć serie postów w którym pokarzę wam jakie filmy 
według mnie są warte uwagi. Podzieliłam je na parę kategori:
romanse, muzyczne, komedie, fantasty + akcja. Jeśli chodzi 
o to jakiego gatunku filmy najbardziej lubię to są to filmy romantyczne. 
Dlatego na mojej liście jest ich dość sporo. Będą się pojawiać czasami jakieś 
seriale, bo one również często są warte uwagi. 
Więc ja już nie przedłużam, tylko zapraszam was do oglądanie. 
Dzisiaj pokażę wam filmy z serii muzycznej. 
Ale w każdym z nim jest również wątek miłosny. 
♥♥♥
1. Footloose 

2. Burleska

3. Step up:Taniec zmysłów. 

4. Step up 2 

5. Step up:All in

6. Step up 3D

7. Step up 4 Revolution

8.W rytmie hip-hopu

9. W rytmie hip-hopu 2 

10. Just Dance - tylko taniec

♥♥♥
I to tyle. Pierwsze 10 filmów mamy już za sobą. Dajcie mi znać
 co o niej sądzicie i czym mam dalej ją kontynuować? 
Buziaczki :* 

Komentarze

  1. O fajnie, niektóre widziałam, muszę zobaczyć resztę :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, wszystkie te filmy akurat oglądałam :) Czekam na kolejną 10 :3 Pozdrawiam i zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, fajnie, że zrobiłaś taką listę!

    Zapraszam na mojego bloga! Zaobserwuj lub skomentuj, jeśli Ci się u mnie spodoba!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nigdy nie przepadałam za romansidłami czy ckliwymi historiami o tancerzach. To po prostu nie dla mnie :)
    Pozdro.
    Zapraszam na mojego nowego bloga http://dziennikidyktatorki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nie w moim stylu :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tych filmów :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy