Te myśli #3

Witajcie kochani!
Tak wiem znowu nie napisałam posta. Ale po prostu dużo mam na 
głowie i nie mam czasu. 
Dzisiaj znalazłam wolną chwilę więc piszę. 
Postanowiłam wrócić do serii "Te myśli" Dzisiejsze cytaty będą
na temat przyjaźni. 
Więc zapraszam i pamiętajcie, zostawcie po sobie jakiś ślad. 
♥♥♥ 
"Prawdziwy przyjaciel wie o Tobie wszystko i zawsze jest z Tobą"

"Bo przyjaźń jest zawsze, a nie na chwilę"


"Przyjaciel to osoba, która potrafi prosto wyznać Ci, że jesteś beznadziejna i 
to również ta osoba, która pomimo twojej beznadziejności zawsze przy Tobie
będzie i nigdy Cię nie zostawi"

"Znajomych wybierasz sobie sam, Prawdziwych przyjaciół wybiera czas" 

"Szanuj swoich przyjaciół, bo to rodzina którą wybierasz sobie sam"


♥♥♥
Tak, no i to tyle na dzisiaj. 
Do zobaczenia w kolejnym poście. 
Buziaki misiaki :* 


Komentarze

Obserwatorzy